tisdag 25 januari 2011

nöjd!

japp, jag är nöjd över min dag. Känner dock att jag jävligt gärna skulle vilja springa till köket och hetsa i mig allt jag ser. Men eftersom detta inte kommer att hända, så har jag idag fått i mig lite under 500 kcal! Enligt mitt BMI ska jag äta ca 1600 kcal per dag, (dock olika enligt alla sidor typ) så 500 tycker jag är alldeles okej.
skrev ju tidigare vad frukosten blev, åt ingen lunch på skolan. Och till middag blev det ; 1 "burk" yoggi yoghurt, 160 kcal (2dl). en banan ca 100 kcal. och en flaska cola zero = 0 kcal. gjorde nyss en halvliter buljong och drack ca 3 dl av det, = 15kcal.  
nu ska jag vänta på att sömntabletter ska börja verka, sen ska jag soooova och bränna minst 400 kcal under alla de timmar jag planerar att sova! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar