söndag 23 januari 2011

nanananananaa singing

Godmorgon! klockan är kvart i 8 på morgonen, och jag skulle kunna göra vad som helst för att få slippa skolan och ligga kvar och sova istället! tänk hur mycket mindre man äter om man är ledig? Jag iallafall kan sova till kl 14 på lediga dagar, och ska upp 7 vanliga. Om jag går upp 14.00 har 7 timmar gått som jag inte ätit eller tänkt på mat, eller varit hungrig under.
Min frukost denna morgon bestod av; en portion varma koppen tomat/chili, en liten skiva limpa utan smör & pålägg, och ett glas vatten med lite citron i. Känns rätt ok faktiskt, man hinner ju trots allt bränna frukosten under dagen, bättre att äta tidigt än sent! Sen blir det ingen lunch, och så något litet och nyttigt till middag. vad nu det skulle vara? sjukt sugen på en kycklingfilé och sallad till, men kommer inte vara hemma vid middagstid. nej nu måste jag gå och borsta tänderna, ta en koffeintablett och dricka ett glas vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar